maandag 4 oktober 2010

Denk voor je tweet

De woorden van Vanhengel waren nog niet koud (draai je tong 86.400 keer rond in je mond alvoor je tweet), of kijk, daar kwam al een voorbeeld dat dit inderdaad wijze raad is.

@mirandawebt (duidelijk een digital immigrant met integratieproblemen als je haar Twitternaam bekijkt), tweette eerst:
Hoe krijg ik die franstalige tweed'ers van mijn twitter? J? Weet jij dat?
en daarna:
Ze interesseren me geen...

Redelijk geshockeerd heb ik haar geunfollowed, ik verwacht echt wat meer nuance, zeker van een partij die aan de andere kant van de taalgrens met nazi's geassocieerd wordt.

Haar antwoord ivm deze 2 tweets:
@ @ Hallo, ging niet over onze vrienden uit het zuiden maar over publicitaire twitter. Sorry & excuses voor misverstand.
Ondertussen zijn de 2 tweets verwijderd, maar @tiekenei heeft een screenshot voor het nageslacht bewaard.

Kan iemand haar ondertussen het principe van unfollow uitleggen, want zo kan ze ongewenste twitteraars uit haar timeline verwijderen. En als je toch bezig bent, ook even uitleggen waarop je je best baseert om iemand te followen om te verhinderen dat je gespamd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten