donderdag 21 mei 2009

Stel dat mijn bank 10 miljoen euro zou overschrijven

Hmmm, verleidelijk.

Op een dag check je je bankrekening en zie je de nullen over het scherm dansen. Nadat je bekomen bent van de schok begint de twijfel. Zou ik, zou ik niet?

Het gelukkige internationaal gezochte Nieuw-Zeelands koppel heeft het hazepad gekozen. Op 1 dag tijd hebben ze hopelijk uitgevist hoe ze die 10 miljoen kunnen houden en ervan genieten zonder overal opgejaagd te worden.
Hebben ze hopelijk ook goed overdacht wat ze achter zich lieten, en hoe hun toekomst eruit zou zien: rijk, niet welkom in een heleboel landen, en altijd onder stress bij contact met hun familie of vrienden.

Ik weet alvast wat ik zou doen: vrienden en familie lijken me belangrijker dan het geld. Ik zou netjes de bank bellen en vragen hoeveel procent ik als eerlijke vinder mag houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten