dinsdag 24 maart 2009

Wonderen en Genezingen. Elke vrijdag tussen 19h en 21h


De New Wine Church wat verderop in de straat heeft een briefje in alle bussen gestopt, met hun wekelijks programma. Elke dag een vroege mis, een mis in het weekend, ...

En daarnaast: wonderen en genezingen elke vrijdagavond.

De glimlach om mijn gezicht is toen vlug verdwenen. Ik zie de humor ervan in, maar wat met die mensen die dit echt ernstig nemen? Bestaat er een commissie die waakt over dit soort beweringen? 

Een telefoontje naar de reclamecommissie leert alvast dat dit type communicatie niet onder hun bevoegdheid valt, maar ik mocht het voorbeeldje doorsturen, en dan zouden ze het doorsturen naar het BDMV .

Als ik denk aan de soms bedenkelijke tv-programma's (het zesde zintuig, een nachtelijk programma over astrologie, ...), dan vrees ik dat dit soort beweringen zonder enige beperkingen mag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten